انرژی ام بالاس الهی شکر
امروز خاله پری با شدت هر چه تمام تر حضور خودش رو به رخ میکشید اما حالم خوب بود🫠
امروز همکار خانمم به طرز مسخره ای لوس بازی درآورده بود و قیافه ناراحت بخودش گرفته بود و انگار که نه انگار اینجا اداره اس سعی میکرد در حد ضرورت بیشتر باهام حرف نزنه! و یکی از همکارا ک شاهد قضیه بود، گفت لازم نکرده نازش رو بکشی ها، این رفتارا چیه! سر هر چی قهر میکنه (حالا همکاری ک قهر کرده خودش تعریف میکرد از، اینکه مادرشوهرش سر هر موضوع کوچیکی ک بهش کم و زیاد بگن و حرمتش رو نزارن قهر میکنه و این رفتارش خیلی رو مخ و زشته😃 بعد میگن منع نکن کسی رو ها! خودشم همین رفتار رو مرتب داره!) ولی باز من انرژی ام بالا بود🙃
الانم با اینکه سرم از ضعف حضور خاله پری درد میکنه و چشمام تار میبینه اما باز حالم خوبه🫠
یه بنده خدایی ام در حد پیامک هرررررر چی زد بره رو اعصابم و دعوا راه بندازه و خستگی های کارش رو سر من خالی کنه ولی من فقط گفتم و خندیدم ( حالا بزاره تا کجا حالم بهم بریزه بزارم توو کاسه اش😆) ولی بازم الهی ی ی شکرررررر انرژی خوبی دارم
مهندس لُر راست و دروغش رو ندانم اما خبر خوبی بهم داد.
+خدایا شکرت
+ خدایا تروخدااااا این حال خوبم رو بچسبون به تنور و امضاش کن🙌
+محتاج دعای خیرتونم