سلام

اومدم بنویسم که یکم عادت هام یادم بیاد!

با شروع فصل گرم سال به روزهای ورزش های آبی و .... میرسیم.

برای خودم تا پیش میاد ساک استخر میپیچم و میرم و کاری ندارم آی فلانی بیا آی مادر بیا... میرم و طبق برنامه ریزی خودم فلان متراژ کرال میرم فلان متراژ قورباغه و فلان شمارش دراز نشست در آب و .... حالا اتفاقا اگر دیگرانی باشند به حرف زدن میگذره و تایم ورزش منو میگیرن اماااا دلم میخواد مثلا با دختردایی ام که کلاس سومی هست و شنا دوست داره استخر برم و مرتب باهاش مسابقه توو آب بگذارم😀

القصه که از فصل مربوطه غافل نشید