یه پیشنهاد کتاب
اگر توام مثه من عاااااشق رویابافی برای زندگیت هستی و وصف العیش رو نصف العیش میدونی...
اگر توام مثه من روزگار و سختی جامعه کلی حسرت و ناراحتی توو دلت کاشته و رویاهات مثل سابق دست و بال شون باز نیست!
اگر توام به بن بست توو زندگیت رسیدی و دنبال راهه جدیدی اما فکر میکنی راهی نیست!
من بهت پیشنهاد میدم کتاب: کتابخانه ی نیمه شب رو از مت هیگ بخون (من نشر میلکان رو دارم)
هر چقدر جلوتر میرم انرژیِ بیشتری ازش میگیرم🙂🙂🙂
این کتاب بالای سرم هست و هر شب حتی وقتی خسته ام چند برگی ازش میخونم و با حالِ خوب و روحِ به پرواز دراومده و لبخند روی لبم میخوابم😊
همه ما فرصت های زیادی داریم خیییییییلی زیاد .. الان نصف بیشتر کتاب رو خوندم حالا باز انتهاشم میگم...
شب بخیر
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 23:12 توسط مرضیه
|