اگر توام مثه من عاااااشق رویابافی برای زندگیت هستی و وصف العیش رو نصف العیش میدونی...

اگر توام مثه من روزگار و سختی جامعه کلی حسرت و ناراحتی توو دلت کاشته و رویاهات مثل سابق دست و بال شون باز نیست!

اگر توام به بن بست توو زندگیت رسیدی و دنبال راهه جدیدی اما فکر میکنی راهی نیست!

من بهت پیشنهاد میدم کتاب: کتابخانه ی نیمه شب رو از مت هیگ بخون (من نشر میلکان رو دارم)

هر چقدر جلوتر میرم انرژیِ بیشتری ازش میگیرم🙂🙂🙂

این کتاب بالای سرم هست و هر شب حتی وقتی خسته ام چند برگی ازش میخونم و با حالِ خوب و روحِ به پرواز دراومده و لبخند روی لبم میخوابم😊

همه ما فرصت های زیادی داریم خیییییییلی زیاد ..‌ الان نصف بیشتر کتاب رو خوندم حالا باز انتهاشم میگم...

شب بخیر