عمر کمه صفا کن..
حالا همه با هم:
عمر کمه صفا کن... گذشته رو رها کن... اگه نباشه دریا به قطره اکتفا کنه..
دوباره دوباره:
عمر کمه صفا کن، گذشته رو رها کن، اگه نباشه دریاااااا به قطره اکتفا کنننننن😃😃
سلام سلام
من هستم مرضیه از رادیو بی غم اونم صبح اول صبح😁😁
بقول اون خانوم ترکه باید یکی بهم بگه: چی میزنی🤣🤣 خوبی مامان؟😂😂(کلیپ هاشو که دیدید؟)
وسط هفته عقد داداش نون هست خب ما با هم علاوه بر دوستی نسبت فامیلی دوری ام داریم، باباهامون پسرعمو هستن... خب عقد دعوت نشدیم😕 ولی من انگار کسی که دعوته خوشحالم😊😊حالا فعلا خیالمون راحته بعد محرم صفر یه عروسی دعوتیم😊😅 عقدم برا خودشون😏
با نون و خواهرش رفتم آرایشگاهی که خودم سالهاس میرم و باهم دوستیم براشون نوبت آرایش برای روز عقد گرفتیم(اومدم خونه گفتم مامان آدمم خوبه خواهر داشته باشه ها مثلا وسط این شلوغی های جشن و خرید عقد، نون و خواهرش خودشون دوتایی دنبال لباس و آرایشگاه و ... هستند حالا من عقد داداشام باشه خودممو خودم😐)
ایشالله خوشبخت باشند بعدشم تند تند عقد کسای دیگه رو برگزار کنیم و داداشمم ایشالله جز اون کسای دیگه باشه البته فعلا افتاده رو دنده: من زن نمیخوام!
انشالله همش خبر جشن و عروسی برسه🤩🤩 ما هم درگیر لباس چی بپوشم بشیم💃💃💃💃💃