چ.س ناله بسه😁
دوستم عود دارچینی خریده؛ تا روشن میکنه باباش میگن: حلیم داریم؟🙄🙂😁😆😆😆
حالا دوستم این حرفو بعنوان درد و دل به من میگفت و من واقعا نمیدونستم باید چطور به درد و دلش توجه نشون بدم😅😅
دی.جی کالا عود داره مثلا یک و دو میلیون!! بابا چه خبرتووونهههه!!
من خودم کلا اهل عود و اینا نیستم و بوش فقط برای چند ثانیه برام خوشایند باشه، اینجوری ک از یه جایی رد میشم به مشامم برسه واگرنه خعلی چیز رو مخیه😑😑
والا بوی پوست پرتقال بپیچه خعلی خوشایندتره و تازه تره.. اتگار بوی عود گرمه میشینه رو معدم😄😄
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم خرداد ۱۴۰۲ ساعت 23:54 توسط مرضیه
|