کسی که نیست کسی که هست را از پای درمی آورد
- تو امروز چته؟
+ طوریم نیس
- ناراحتی!
- فقط کم حوصله ام..
+ دلت براش تنگ شده؟
- 🤫🤫
+ الکی ادا قوی ها رو داری درمیاری
- 😭😭😭😭😭😭😭😭
و اشک هایی که بند نمیاد.... یعنی اونم همین حال رو داره یا راحت شده؟!
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۲ ساعت 18:39 توسط مرضیه
|